Witam!
Mam dla Was sylwestrową stylizację za starmonety, ponieważ wiem jak trudno ubrać się gdy nie jesteś superstar lub nie masz stardollarów. Oczywiście wkurza mnie fakt, że ciuchów za starmoenty jest strasznie mało, ale udało mi się stworzyć coś całkiem przyzwoitego. Chciałabym życzyć Wam także Szczęśliwego Nowego Roku i podziękować, że jest już nas 7! :)
Jak spędzicie sylwestra? Ubierzecie na tę okazję swoje dollki? Co myślicie o stylizacji?

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz