Mnie strasznie spodobał się ten wysoki nieogarnięty kok (bez grzywki), swietny jest! Fajne są też długie włosy na prawo z drugiego pięktra :) Ogólnie to szkoda, że admini nie dodają już darmowych włosów, chociażby dla SS :/ Trochę szkoda, że chcą zarobić na wszystkim. Jestem ciekawa, czy niedługo będziemy też kupować kształty oczu itd... STALOWYSZCZURek
Mnie strasznie spodobał się ten wysoki nieogarnięty kok (bez grzywki), swietny jest! Fajne są też długie włosy na prawo z drugiego pięktra :) Ogólnie to szkoda, że admini nie dodają już darmowych włosów, chociażby dla SS :/ Trochę szkoda, że chcą zarobić na wszystkim. Jestem ciekawa, czy niedługo będziemy też kupować kształty oczu itd...
OdpowiedzUsuńSTALOWYSZCZURek